Beyşehir’de Öğrenciler Karne Heyecanı Yaşadı
BEYŞEHİR - Beyşehir'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Binlerce öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline başladı.
Karne dağıtım töreni, Şehit Osman Çınar İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Törene Beyşehir Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar’ın yanı sıra Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Balıklı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Konuk, İlçe Emniyet Müdürü Abdullah Kaymakçı ve İlçe Jandarma Komutanı Serhat Arlı katıldı.
Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya gelen Kaymakam Mehmet Kemal Akpınar, öğrencilere karnelerini dağıtarak başarılarından dolayı tebrik etti.
Öğrencilere yaz tatilini verimli geçirmeleri tavsiyesinde bulunan Kaymakam Akpınar, bol bol kitap okumalarını, dinlenmelerini ve aileleriyle kaliteli zaman geçirmelerini önerdi.
Karne sevincini yaşayan öğrenciler, eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlamanın mutluluğuyla yaz tatiline başladı.