|
||
‘Reklam, Teknoloji ile birlikte Gelişen Bir Sektördür’ | ||
Mustafa Gündoğar ile reklam sektörünün değişenleri, avantajları, dezavantajları ve sektörde daha bir çok merak edileni konuştuk | ||
Bölgeden Haberi | ||
|
||
|
||
Röportaj konuğumuz Bay Medya Prodüksiyon ve Organizasyon kurucu ortağı Mustafa Gündoğar ile reklam sektörünün değişenleri, avantajları, dezavantajları ve sektörde daha bir çok merak edileni konuştuk. Sektöre yıllarını vermiş bir isim olan Mustafa Gündoğar, dikkat çekici üslubu ve bilgisiyle Konya’da sektörün önde gelen isimlerinden… Bilgileri ile bizleri aydınlattığı için kendisine çok teşekkür ederiz.
– Öncelikle sizi tanıyabilir miyiz?
– BAY MEDYA ve faaliyet alanları hakkında bilgi verir misiniz? Özellikle organizasyon sektörünün oluşumu ve yapılanması ile paralel olarak kendini geliştiren Bay Medya, hizmet yelpazesini genişleterek reklam ve tanıtım alanında yapmış olduğu başarılı çalışmaların yanı sıra Ülke genelindeki reklam ve organizasyon ajanslarına sunduğu teknik altyapı hizmetiyle de kendini kanıtlamış bir reklam ajansıdır. Bay Medya, yeni ürün ve sektörel teknolojileri sürekli takip ederek müşterilerine en iyisini sunmayı ve sektöründe öncü bir kuruluş olmayı hedeflemektedir. Bunu yaparken de iş ahlâkından taviz vermemeyi ve insani değerlere saygı göstermeyi her zaman ilke edinmiştir. Organizasyonun büyüklüğüyle değil, kendisi ile ilgilenmeyi her koşulda prensip kabul eden şirketimiz yapılan bütün işlere sanatsal açıdan yaklaşarak her zaman yaratıcılığı ve yaratıcı fikirleri ön planda tutan profesyonel bir ajanstır. Yaptığımız her işte müşteri memnuniyetini esas alarak markamızla birlikte fikirlerimizi ve hedeflerimizi büyütmeyi planlıyoruz Bu sebeple profesyonel iş kalitesi için büyük fikirler yaratabilecek güçlü beyinleri ve son teknolojiyi bir araya getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz.
‘’Müşterilerimizin memnuniyeti için kendimizi yenilemek ve geliştirmek zorundayız’’– Reklam ajanslarından farklı olarak organizasyon ve prodüksiyon bakımından da bir çok hizmet veriyorsunuz. Bunun zorlukları ve size artıları nelerdir? Yıllar geçtikçe insanların ve müşterilerimizin talepleri de çeşitlenmekte ve değişmektedir. Bu yüzden müşteri memnuniyeti bizim için önemli olduğundan dolayı her an kendimizi yenilemek ve geliştirmek zorunda olduğumuzu biliyoruz. Buda mesleğimizin ve sektörümüzün tatlı bir zorluğu. Artısı ise müşterinin gelişen teknolojinin artısından en kısa sürede yararlanması oluyor.
– Bünyenizde çalıştırdığınız kişiler ağırlıklı olarak hangi departmanda çalışıyor?
-Reklam verenlerle en çok yaşadığınız sorun nedir?
‘’Geldiğiniz yeri unutmamak çok önemli ‘’– İleriye dönük hedefleriniz nelerdir?
– Peki işe alımlarında ki önceliğiniz kişinin okullu olması mı alaylı olması mı?
– Akademik anlamda eğitim alan biriyle tamamen sektörün içinde tecrübe ile yetişen birinin arasındaki farklar sizce nelerdir?
– Stajyerlere olan bakış açınız ne şekilde?
– Konya’daki firmaları reklama verdikleri değer bakımından nasıl değerlendirirsiniz? Konya Firmalarının çoğu reklamın olumlu getirisinin henüz farkında olmadıklarını düşünüyorum. Ve reklam
– Yerelde reklam sektörüne hizmet etmenin ulusala göre avantajları veya dezavantajları nelerdir
– Müşterilerle empati kurmanın çalışmalara yararları nelerdir?
‘’Reklam, teknoloji ile birlikte gelişen bir sektördür’’– Sizce Konya’daki reklam sektörü kendini geliştirdi mi? yoksa taklit şeklinde mi ilerliyor?
– Türkiye’de reklamın pazar payının artış hızının yükselmesinde yerel markaların rolü nedir?
– Reklam verenlere satış odaklı çözümler mi sunuyorsunuz yoksa firmanın geleceğine yönelik entegre pazarlama faaliyetleri de sunuyor musunuz?
‘’Yerelde en etkili mecra Açıkhava ve iyi yönetilen bir sosyal medya ‘’– Yerelde medya planlaması yaparken nelere dikkat ediyorsunuz?
Yerelde en etkili mecra sizce nedir?
– Ulusalda işlerini muhakkak takip ettiğiniz ve önemsediğiniz bir reklam ajansı var mı?
– Ulusal yarışmalara katılıyor musunuz?
– Konya’da bir kaç reklam ajansıyla beraber bir sosyal sorumluluk anlamında bir proje yapılsa nasıl olurdu?
– Son olarak eklemek istediğiniz bir konu ve sektöre yeni adım atanlara bir tavsiyeniz var mı? Hazırlayanlar: Selçuk Üniversitesi Reklamcılık 4. Sınıf Öğrencileri: Erdem Oktay, Ercan Gökçe, İsmail Narin, Hasan Acar, Abdullah Onur Duruk
|
||
|
||
Etiketler: ‘Reklam,, Teknoloji, ile, birlikte, Gelişen, Bir, Sektördür’, |
|
||
|