Öğretmenler Derebucak Çamlık Mağaraları’nda Doğa Yürüyüşü Gerçekleştirdi

Eğitim Bir-Sen’e bağlı yaklaşık 90 öğretmen, Derebucak Çamlık Mağaraları’nda düzenlenen doğa yürüyüşü etkinliğinde bir araya geldi.

Beyşehir Trekking rehberliğinde gerçekleştirilen yürüyüşte öğretmenler, bölgenin doğal güzellikleri arasında keyifli bir gün geçirdi. Dev galeri girişleri ve karstik yapılarıyla dikkat çeken Çamlık Mağaraları rotasında katılımcılar hem doğayla buluştu hem de unutulmaz anılar biriktirdi.

Performans odaklı olmayan etkinlikte öğretmenler, haftanın yorgunluğunu doğanın eşsiz atmosferinde attı.

Etkinliği düzenleyenlere ve katılım sağlayan öğretmenlere teşekkür edilirken, bölgenin doğal güzelliklerinin korunarak tanıtılmaya devam edileceği belirtildi.