Haber Detayı
04 Şubat 2020 - Salı 10:53 Bu haber 5382 kez okundu

Başkan Bayındır: “önümüzdeki dönem, hizmet dönemi olacak
BEYŞEHİR - Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, Şubat ayı meclis toplantısında meclis üyeleri ile birlikte önümüzdeki dönemde yapılacak olan hizmetleri konuştu.
Güncel Haberi

BAŞKANIMIZ BAYINDIR, “ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEMLER, HİZMET DÖNEMİ OLACAK!”

Meclis toplantısında açılış konuşmasını yapan Başkan Bayındır Ülke olarak büyük sıkıntılar yaşandığını aktararak, devlet büyüklerinin her konuda yanında olduklarını dile getirdi.

Başkan Bayındır, “Maliyette tasarruf nasıl yapılır. Maliyet neyi nerelere getirir, bizi bu işin hakkından hangi şartlarla gelebiliriz. Bu mantıkla yola çıkarak, pazar yerinden tutun, Adalet Sarayının oradan, Öğretmenevinden Güldibine kadar, Karaburun plajına kadar,bütün bunlar hepsinin daha doğrusu önümüzdeki dönem otoparklarda dahil neleri tasarlıyorsak onları görüşeceğiz. Onun akabinde halen tarım komisyonundan cevap beklediğimiz bölge var TOKİ ile müftü mahallesi arasında modern çarşı anlayışı içinde İzmir Bornova Form gibi Aydın Form gibi ya da Sabiha Gökçenin karşısında Miyaport gibi cadde ticareti yani artık AVM merkezi yapıp onun bünyesinde gökdelen hani bu Konya Kule site Antalya'daki Terascity gibi başka yerlerde ki örnekler gibi değil de, çok yayılan bir Pazar aynı zaman da Beyşehir çarşısının alternatifi olarak sunacağız. O yerle ilgili imar planı ile ilgili plancılarımızla görüşeceğiz. Yine bölgemizin plancılarını çağıracağız yine kendi çocuklarımızı çağıracağız. Amaç biz bu işin içinde birlikte vardık desinler.”

“ATTIĞIMIZ HER ADIMDA BEYŞEHİR KAZANSIN!”

Başkan Bayındır, Meclis üyelerinin ve Belediye birimlerinin Beyşehir’in hakkını ve hukukunu aradığına vurgu yaptı.
Bayındır konuşmasında, “Cuma günü hemen Pazar yeri ile ilgili zaten belli bir mesafe alındı. Ali İnce onu bir yerlere getirdi. O arkadaşımızın projesi üzerine görüş almak istiyorum herkesten, yani amaç ortak bir nokta yakalamak. Yani derler ya bu düğünü biz beraber yaptık. Eksik varsa da beraber, fazlası varsa da beraber. Başarıda hepimizin. Beraber diyelim diye söylüyorum. Onun için ortak olalım hepimiz, tek başına olmasın, sadece mimarlar mühendisler değil. Bu meclisteki 25 kişi bizim ve Beyşehir’in hakkını hukukunu arayan bir heyettir. Benimle beraber bizler, belediyemizdeki birimlerimizle, hep birlikte hareket ettiğimiz, takım oyunu oynadığımız, kardeşlerimiz diye bakıyoruz.

Gittiğimiz her yerde bu cümleyi söylüyorum. Tek başına ben demeyi değil, biz demeyi istiyorum. Hep de öyle diyeceğim. Eksiğimiz olmadı mı olur. Yer yer yetişemiyoruz gelemiyoruz, gidemiyoruz. Ama takdir edersiniz ki, 67 mahallede bir yerlerde olmaya çalışıyorum. Her yere gitmeye çalışıyorum. İnşallah o şehir ziyaretlerine ufak ufak sizlerle haberleşerek yer yer bazı ziyaretlere birlikte gidelim. Her gün sabah çıktığımızda hepimizin söylediği bir şey var, attığımız her adımda Beyşehir kazansın, her attığımız adım Beyşehir’in lehine olsun. Beyşehir'e ne getirecekse bizim şerefimiz olsun, diyerek adım atıyoruz” şeklinde konuştu.

“BEYŞEHİR BİRLİĞİ” ORTAK NOKTAMIZ

Birlikte yaptığımız her işin, her hizmetin adını “Beyşehir Birliği” koyduklarını belirten Başkanımız Bayındır, Beyşehir’deki bu birlikteliğe ülke olarakta ihtiyacımız var, diyerek açıklamalarda bulundu.

Başkan Bayındır, “Elazığ ve Malatya için başlattığımız yardım kampanyasına Beyşehir belediyesi diye yazmışlar hemen kaldırın dedim. Çünkü bu kampanyada Beyşehir’in hepsi vardı. O yüzden “Beyşehir Birliği” yazarak bir bütün olduğumuzu belirttik. Bu bir örnek bunu biraz buna doğru götürelim. Şuanda Türkiye'nin buna ihtiyacı var. Türkiye'nin ortak hareket etme aklını kaybetmemesi lazım. Ortak hareket etme aklı nedir? Devletin menfaati, kamunun yararı adına bölgede felaketin bir daha olmaması adına Allah'a hep beraber dua ediyoruz. Camide yön değiştirmiyoruz. Hepimiz aynı yerdeyiz. Cenazede yön değiştirmiyoruz. Hepimiz aynı yerdeyiz, aynı bayrağı seviyoruz, aynı vatanı seviyoruz. O zaman ortak bir akıl var! Bu nedir ülkenin menfaati yani orada bari ayrı düşmemekte yarar var. İşte ortak hareket etme aklı budur" dedi.