




|
||
| 18 Mart Çeşitli Etkinliklerle kutlandı | ||
| BEYŞEHİR - 18 Mart Şehitleri Anma ve Gaziler günü Programı kapsamında ilçe protokolü ile gazi ve şehit yakınları da Anıt alanında bir araya geldi. | ||
| Güncel Haberi | ||
![]() |
||
| |
||
BEYŞEHİR - Atatürk anıtına çelenk sunulmasının ardından, Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı Vali kemal Katıtaş Anadolu lisesi tarih öğretmeni Mevlüt Kocagüzel yaptı. |
||
|
||
| Etiketler: BEYŞEHİR, , 18, Mart, Şehitleri, Anma, Gaziler, günü, Programı, kapsamında, ilçe |
|
|
||
|










