Haber Detayı
14 Şubat 2016 - Pazar 17:19 Bu haber 4961 kez okundu

27 Farklı Ülkeden Geldiler, Beyşehir'i Tanıdılar
BEYŞEHİR - Beyşehir Belediyesi, ilçede düzenlenen Uluslararası Öğrenciler Beyşehir Doğa Kampı’na katılan 27 farklı ülkenin gençleri için özel bir gezi programı düzenledi.
Eğitim-Kültür Haberi

BEYŞEHİR - Beyşehir Gençlik ve İzcilik Eğitim Tesisleri’nde düzenlenen 5 gün süreli gençlik ve doğa kampına katılan üniversite öğrencisi yabancı gençler, gezdikleri Beyşehir’in tarihi ve doğal güzelliklerine hayran kaldı.

Beyşehir’de tarihi Eflatunpınar Anıtı ile tarihi Eşrefoğlu Camisi’ni ziyaret eden yabancı gençler, Hüyük’teki Sonsuz Şükran Köyü’nü de gezdikten sonra Beyşehir Gölü üzerinde düzenlenen yat turuna katıldı. Geziye katılan öğrencilere Beyşehir Belediyesi’nin bir görevlisi de rehberlik etti.

BEYŞEHİR BELEDİYESİ’NE TEŞEKKÜR ETTİLER…

İki doğu iki batı Uluslararası Öğrenci Derneği Başkan Yardımcısı Murat Arslan, yaptığı açıklamada, dernek olarak dünyanın dört bir yanından Konya’ya eğitim görmek için gelmiş üniversite öğrencileri ile lisans, yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin Beyşehir’de düzenlenen doğa kampına katıldığını belirterek, “Konya’mızda şu anda 4 bin 500 dünyanın 90 ayrı ülkesinden gelen uluslararası öğrenci öğrenim görüyor. Biz de 2010 yılından bu yana bu öğrencilerimizle ilgileniyoruz” dedi.

Arslan, Türkiye’ye ilk geldikleri andan itibaren mezun oldukları güne kadar bu yabancı öğrencilere geleneksel Türk misafirperverliğini göstermeye çalıştıklarını anlatarak, “Onlara hem eğitim hem sosyal faaliyetler gibi her alanda yardımcı oluyoruz. Konya’mızın güzel ilçelerinden birisi olan Beyşehir ilçemize 5 günlük bir kamp yapmak üzere geldik. 27 ülkeden 65 öğrencimizle buradayız. Kamp kapsamında Beyşehir Belediyemizin katkılarıyla gerçekleşen, Beyşehir’in tarihi ve kültürel değerlerinin yer aldığı mekanların bugün de gezisini yaptık. Bu vesile ile Beyşehir’imizi dünyanın dört bir tarafından gelen öğrencilerimize tanıtmış olduk. Beyşehir Belediye Başkanımız Murat Özaltun Bey’e ilgisinden ve katkılarından dolayı çok teşekkür ediyoruz. Burada Beyşehir halkından da çok yakın bir ilgi gördük, onu da belirtmeden geçemeyeceğim” dedi.

Kaynak: Editör:
Etiketler: BEYŞEHİR, , Beyşehir, Belediyesi, ilçede, düzenlenen, Uluslararası, Öğrenciler,