Haber Detayı
01 Temmuz 2011 - Cuma 00:28 Bu haber 6821 kez okundu

Açılışı Asena Yapacak
Arşiv Haberi

Beyşehir Gölü’nün gözde plajının açılışına ünlü dansöz Asena’nın da katılacağı bildirildi. Tesettür bölümü ile Türkiye’nin gündemine gelen Karaburun Plajı, kapılarını basına açtı. Kaymakam Cumali Atilla, Belediye Başkanı İzzet Taşcı, beraberindeki basın mensuplarıyla birlikte plaj alanında incelemede bulundu, yetkililerden tesis hakkında bilgi aldı.         BEYŞEHİR-Türkiye’nin hanımlara özel tesettür bölümü olan tek  tatlı su plajı olan Beyşehir Gölü kıyısındaki Karaburun Plajı’nın açılışına ünlü dansöz Asena’nın da katılacağı bildirildi. Plajda tesettürlü hanımlar için ayrılan tesettür sahası da hizmete girdi. Denizden yaklaşık bin 100 metre yüksekliğinde bir rakıma sahip olan Türkiye’nin en büyük doğal tatlı su gölünün kıyılarında işletmeye yeni açılan Karaburun Plajı’nı basın mensupları ile birlikte ziyaret eden Beyşehir Kaymakamı Cumali Atilla, Beyşehir Belediye Başkanı İzzet Taşcı incelemelerde bulundu ve tesis hakkında işletme müdürü Ali Fidan’dan bilgiler aldı.      Beyşehir Gölü’nün Üstünler mevkiindeki Karaburun Plajı’nın açılışı için bir program yapmayı düşündüklerini ancak bu konuda henüz bir tarih veremeyeceklerini belirten İşletme Müdürü Ali Fidan, gazetecilere yaptığı açıklamada,  “Konya Valimizi de davet ettik, eğer kabul ederlerse onun verdiği tarihe göre bir açılış programı yapmayı düşünüyoruz. Açılışa Asena Hanım’ı da davet etmeyi düşünüyoruz. Survivor’un devamı olacak burada. Kendisi daha önce de plajın işletmecisi olan Madam Burcu gelinlik firmasının sahiplerinden Madam Burcu için de mankenlik yaptı, oradan tanıyoruz.”dedi.             TESETTÜR PLAJI İLE TÜRKİYE’NİN GÜNDEMİNE GELDİ     Türkiye’de hiç bilinmezken basında yer alan tesettür bölümünün de yer alacağı şeklindeki haberlerin ardından ülkenin gündemine gelen Karaburun plajına son günlerde özellikle Konya ve diğer illerde yaşayan tatilcilerden de yoğun ilgi olmaya başladığını belirten Fidan, tesettür bölümünün bayanlara özel olması nedeniyle özel şeritler çektiklerini ve özel güvenlik görevlilerinin de bu bölüme erkekleri yaklaştırmadığını belirterek, “Burada bayanlarımız göle girmekten ziyade normalde soyunamadıkları için, daha çok kum banyosu yapmak için burayı tercih ediyor.Dolayısıyla bu bölümün yakınlarına erkekleri yaklaştırmıyoruz.”dedi. İşletme müdürü Fidan, son günlerde plaja artan ilgi konusunda şunları kaydetti:        “Karaburun plajı basına yansıyınca Konya’dan gelenler çoğaldı. Tesettür plajımıza ayrıca ilgi gösteriyorlar. Plajın içerisinde tesettürlü hanımlar için hasırlarla paravan yaparak çevirdik. Son fırtınadan dolayı biraz zarar gördü ama gösterilen ilgi bizleri hayli sevindirdi. Çünkü, Pazar günü bir tane bile boş yerimiz kalmadı. Biz iddia ediyoruz, Konya’yı, Antalya’ya, Alanya’ya göndermeyeceğiz. Bütün düşüncemiz bu. Burayı 29 yıllığına kiraladığımızda bu gördüğünüz tesis kadar yatırım yapmayı düşünüyoruz. Şu anda plajımızda Çin’den getirdiğimiz çarpışan otolar, kanolar da var.        Bu arada yelkencileri de buraya çağırıyoruz. Alaçatı’da yelken yapacaklarına Beyşehir Gölü’nü görsünler bakalım, ayrılabiliyorlar mı? Nasıl ki, Çoruh’ta rafting sonradan çıktı, şimdi oradan ayrılmıyor insanlar. Biz de Beyşehir’e çekeceğiz insanları.”             TAŞCI: “TESETTÜR SAHASI MUTAASIP AİLELER İÇİN GÜZEL DÜŞÜNÜLMÜŞ”             Öte yandan, Beyşehir İlçe Belediye Başkanı İzzet Taşcı da, plajda yaptığı açıklamada, çevresi muazzam bir orman örtüsüyle kaplı Karaburun plajının Beyşehir’de geçmişte de tatilcilerin özellikle hafta sonlarını geçirdiği bir dinlenme ve yüzme alanı olduğunu anımsatarak, “Şimdi tertemiz, pırıl pırıl bir işletme oldu. Bundan sonra başta Konyalılar olmak üzere tüm bölge halkının hafta sonlarını burada geçireceğini düşünüyorum. Ve bekliyoruz bu güzellikleri yaşasınlar, görsünler. Buraya herkesi davet ediyorum. Ayrıca tesettürlü olması da ayrı bir güzellik. Tabi mutaasıp aileler için arkadaşımız çok güzel düşünmüş. Hanım kardeşlerimizin ayrıca girebilecekleri yer ayarlaması çok güzel olmuş. Ben buranın çok ilgi göreceğini tahmin ediyorum”dedi.             KAYMAKAM ATİLLA: “BEYŞEHİR ÇOK İYİ BİR TATİL BELDESİ”             Beyşehir İlçe Kaymakamı Cumali Atilla ise, Beyşehir’in tarihi, kültürü, doğası ve gölüyle harika bir yer olduğunu ifade ederek,şu değerlendirmelere yer verdi:  “Ben buraya gelirken tek tercih yaptığım için de hiçbir zaman pişman olmadım. Yine söylüyorum çok harika bir yer.     Tatilcilere tabiî ki Beyşehir’i öneriyorum, en azından nem yok burada. Güzel bir doğası var. Denizde olan kumsal bizim burada da var. Hem de Türkiye’nin en uzun plajına sahip şu anda 2 kilometrelik uzunluğunda plajımız var. Vatandaş nemden bunalacağına buraya gelsin, burada yayla turizmi, göl, kum her şey var.Biz Beyşehir’in doğasıyla, kültürüyle, tarihi değerleriyle çok iyi bir tatil beldesi olduğunu iddia ediyoruz. İnşallah bundan sonra da turizm kenti olur diye de ümit ediyoruz.”